چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
جلسه طلاب زرند و کوهبنان

حوزه/ حجت الاسلام شجاعی گفت: از حضور نمایندگان طلاب و همچنین طلاب متخصص در شورای فرهنگ عمومی شهرستان استقبال نموده و می توانیم از ظرفیت شما عزیزان استفاده نماییم تا گرهی از مشکلات فرهنگی شهرستان باز نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شجاعی در جلسه طلاب و فضلای زرند و کوهبنان که در مدرسه کرمانی های قم برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) به آیه ۱۱۹ سوره توبه اشاره کرد و اظهار داشت: خدای متعال فرمودند: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ / ای اهل ایمان، خداترس باشید و به مردان راستگوی با ایمان بپیوندید».

وی خاطرنشان کرد: مطابق با روایات، منظور از صادقین در این آیه شریفه حضرات معصومین (علیهم السلام) بوده و دستور به همراهی با اهل بیت (ع) را از سوی خدای متعال داریم.

امام جمعه زرند بیان داشت: یکی از مهمترین مباحثی که باید دنبال کنیم، همراهی ما با حضرات معصومین است که البته باید سنخیتی بین ما و آن معصوم ایجاد گردد تا بتوانیم همراهی مناسبی داشته باشیم.

حجت الاسلام شجاعی در ادامه به مسائل شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: از حضور نمایندگان طلاب و همچنین طلاب متخصص در شورای فرهنگ عمومی شهرستان استقبال نموده و می توانیم از ظرفیت شما عزیزان استفاده نماییم تا گرهی از مشکلات فرهنگی شهرستان باز نماییم.

از حضور نمایندگان طلاب در شورای فرهنگی عمومی زرند استقبال می‌کنیم

وی ابراز داشت: احیای مناسبت های مذهبی و انقلابی، ارتباط با نسل کودک و نوجوان و جوان، ارتقاء کیفی مراسم نماز جمعه، اعتلای خانواده و جایگاه زن، اعتلای سیاسی شهر، ترویج اقتصاد مقاومتی، اعتلای جایگاه مسجد، ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و تشکل های مردمی، تقویت و فعال سازی مجامع و شوراهای رسمی، کاهش معضلات اجتماعی و ... از جمله موضوعات مهمی است که عزیزان طلاب و فضلا می توانند طرح های خود را به ما ارائه نمایند.

امام جمعه زرند خاطرنشان ساخت: ستاد نماز جمعه زرند بحمدالله فعال بوده و برنامه ریزی مناسبی برای جوانان و نوجوانان صورت گرفته که از جمله آن استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در برنامه های مناسبتی، برگزاری برنامه های تفریحی و اردویی و ... بوده است.

حجت الاسلام شجاعی در پایان اظهار کرد: فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان زرند رتبه اول استانی را داشته و بحمدالله اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) نیز در این شهرستان به خوبی بوده و نیروی انتظامی همکاری و هماهنگی مناسبی دارد.

از حضور نمایندگان طلاب در شورای فرهنگی عمومی زرند استقبال می‌کنیم

همچنین حجت الاسلام ایزدی، نماینده طلاب زرند و کوهبنان نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به ارائه توضیحاتی پیرامون مسائل مربوط به طلاب و فضلا پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha