شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پژواک

حوزه/ فاطمه ربانی مهموئی نامزد جشنواره پژواک تاکید کرد: مستند «یک شب و هزار ویک قصه» روایتی است از سرآغاز خودباوری دانشمندان ایرانی در ساخت موشک و تجلی آن در عملیات غرورانگیز وعده صادق.

فاطمه ربانی مهموئی، تهیه کننده رادیو تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در تهران، با بیان اینکه مستند «یک شب و هزار و یک قصه» در بخش عملیات تنبیهی وعده صادق نامزد سومین جشنواره رادیویی پژواک کاندید شده است، گفت: مستند «یک شب و هزار و یک قصه» روایتی است از سرآغاز خودباوری دانشمندان ایرانی در ساخت موشک و تجلی آن در عملیات غرورانگیز وعده صادق که پیامد آن فرو ریختن رژیم غاصب صهیونیستی است که شکست امنیتی اطلاعاتی و گسترش بیداری از سوی مردم در جهان را برایشان رقم زد.

وی مهم‌ترین ویژگی این مستند را در پژوهش دانست و افزود: از دو منظر این مستند توانست به مرحله نهایی راه یابد. ابتدا موضوع پژوهش، دوم بهره گیری از عناصر به نحو مطلوب و سوم شیوه روایت آن که شنونده را تا شنیدن انتهای مستند ترغیب کند. دیدن و شنیدن آثار متعدد تصویری و رادیویی از اساتید به نام مستندسازی از مهمترین ویژگی این مستند است که می تواند دلیل انتخابش باشد.

ربانی معتقد است: با توجه به فضای رقابتی ایجاد شده در این جشنواره، شاهد ارتقای کیفیت مستندهای تهیه شده در حال حاضر نسبت به گذشته هستیم. به نوعی می توان گفت انگیزه و پویایی در این عرصه متبلور شده و تعداد مستندسازان افزایش یافته اند. بی تردید آینده درخشانی پیش روی مستندسازان رادیویی خواهد بود.نامزده انتخابی جشنواره پژواک با تاکید بر نگاه ویژه به اهالی نجیب رادیو گفت: نگاه ویژه تری به اهالی رادیو شود. به امید درخشش یکایک ما رادیویی ها در همه عرصه های رقابتی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha