شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
خوزستان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: ۳۰ مدرسه علمیه خواهران در استان خوزستان در مقاطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار آماده پذیرش بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر اظهار داشت: پذیرش ورود به حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق سایت حوزه‌های علمیه خواهران از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و آزمون در ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای تحصیل در مقاطع سطح دو، سه و چهار با مراجعه به سایت اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با اشاره به هدف از تحصیل در حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: تربیت بانوان متخصص، کارآمد، عالم، مؤمن، متعهد، بصیر، انقلابی و وظیفه شناس در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب، نظریه پردازی در عرصه علوم اسلامی، انسانی و ایفای نقش مادری و همسری و پاسداری از تحکیم و تعالی خانواده از اهداف حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر اظهار کرد: ۳۰ مدرسه علمیه خواهران در استان خوزستان در مقاطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار آماده پذیرش بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha