شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
لبذ

حوزه / یک کارآفرین خیّر و تولید کننده فرش آران و بیدگلی گفت: کار تولید و اشتغال آفرینی را با کارگری و توسل به امام رضا(ع) آغاز کرد و امام رئوف را شریک خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان ، مدیر عامل چند واحد تولید فرش ماشینی در شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل با حضور کاروان زیر سایه خورشید در یکی از واحدهای تولیدیش گفت: وی که کارش را از کارگری در شرکتهای فرش ماشینی شروع کرد پس از مدتی با همت و غیرت ایرانی عزم بر گشایش واحد صنعتی فرش ماشینی جزم کرد و نخستین‌ دستگاه بافندگی فرش را خرید تا علاوه بر استقلال شغلی کارآفرینی نیز داشته باشد و جوانان منطقه را صحبت شغل کند.

این تولید کننده فرش ماشینی که قول و قراری را با امام مهربان گذاشته است و تمایل به افشای نامش ندارد افزود: پس از ایجاد اشتغال و انجام سنت خسته ازدواج دست همسرش را می‌گیرد و در اولین سفر زندگی مشترکش راهی مشهد مقدس می‌شود.
این تولید کننده فرش ماشینی ورودش به حرم مقدس رضوی را از باب الجواد نیست می‌کند و پس از ورود با توسل به آرام جان‌ها از امام رضا(ع) مدد و یاری می‌خواهد که بتواند کار تولید و اشتغال را برای این وطن و جوانان ملت تقویت کند و وضعیت سخت معیشتی و کاری کارگاهش را رونق بخشد.
این تولید کننده جوان آران و بیدگلی ادامه داد: هنوز توسل وکلامم از باب الجواد محضر معین الضعفا تمام نشده بود که تلفنم زنگ خورد و دایی ام پشت خط گفت حالا که به مشهد رفتی نزد فلان تولید کننده معروف و نشان (برند ) فرش در مشهد برو و برای فروش فرش‌هایت با او گفتمان کن.
این تولید کننده فرش آران و بیدگلی اظهار داشت: این تلفن و مشورت دایی‌اش همان شد و دو سال دوره طلایی فروش محصولاتش و حتی انگیزه افزایش دستگاه‌های بافندگی و خط تولیدش همان شد و ورود از باب الجواد برایش کارستان کرد.
این کارآفرین خیّر جوان و عاشق امام رضا با تاکید بر اینکه با امام رضا(ع) شریک شده است تصریح کرد: امام مهربان خوب شریکی است.
اما قصه عاشقی و شراکت این تولید کننده فرش ماشینی به اینجا تمام نمی‌شود و بلکه شراکتش را با حضرت حتی در رفع گرفتاری دردمندان نیز محکم‌تر کرده و از برکت همین مساعدت و مشارکت مادی و معنوی خود با محرومان افتخار خادمیاری آستان قدس رضوی را نیز کسب کرده است بطوریکه در ایام پایانی سال گذشته با پرداخت بدهی مالی ۵۰۰ میلیون تومانی یک جوان تازه داماد محکوم به حبس مزد شراکتش با امام مهربانش را شادی دل عروس جوان و نجات این تازه داماد زندان و عواقب آن قرار داد.
این تولید کننده فرش ماشینی که فعالیت و اشتغال آفرینی خود را با یک دستگاه در سال ۸۳ آغاز کرد اکنون دارای چندین واحد صنعتی مدرن و پیشرفته تولید فرشی ماشینی است و به‌زودی نیز هایپر فرش و مبل خود را نیز از برکت شراکتش با امام رضا(ع) افتتاح خواهد کرد و علاوه بر اشتغال و کارآفرینی برای جوانان منطقه را نیز به رشد و شکوفایی اقتصادی خواهد رساند.
این خادمیار تولید کننده فرش و کارآفرین خیّر آران و بیدگلی در حُسن ختام کلام و دیدارش با خدام حرم رضوی گفت هر چه دارم از شراکت با امام رضا(ع) و رمز مبارک نام مادرش حضرت زهرا (س) در محضر امام مهربان است.
دیدار با خانواده شهیدان حاجی زادگان ، عباسی، حضور در کمپ ترک اعتیاد ، حضور در سه واحد صنعتی فرش ماشینی با تجلیل از روسای کارآفرین و خیّر این واحدها، شرکت در جشن دختران ماه، جشن مردمی هشت و چهار در بوستان مهربانو از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس به شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی و تعامل خادمیاران دفتر خدمت رضوی این شهرستان در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ است.
کاروان اعزامی از مشهد مقدس با حضور حجت‌الاسلام متین روحانی ، محمد موحدی نیا خادم کشیک اول، سید کاظم حسینی خادم کشیک چهارم دربانان، رامین بازه حوضی خادم کشیک سوم حرم به مدیریت احمد کریمی برای شرکت در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و اجرای حدود ۷۰ برنامه متنوع (۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت)به منطقه شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود سفر کرده است تا دیار گل و گلاب را معطر و متبرک به عطر رضوی کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha