شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سیل

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از آمادگی کامل گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده خبر داد.

حجت‌الاسلام علی ‌محمد مقدادی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد در خصوص حادثه روز گذشته و مشکلات شهروندان مشهد و برخی از شهرهای استان خراسان رضوی در اثر بارندگی، اظهار داشت: در اولین ساعات بارندگی‌های شدید در استان که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامید، نیروهای جهادی حوزه علمیه خراسان به کمک مردم شتافتند.

وی ضمن تسلیت به‌مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان، ابراز کرد: به منظور یاری‌رساندن به سیل‌زدگان و کمک به بازسازی مناطق آسیب‌دیده، گروه‌های جهادی طلاب به نواحی مشهد، فریمان، کلات و درگز اعزام شدند.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: این گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده حاضر شده و مشغول خدمت رسانی به مردم در مناطق مختلف خراسان بزرگ هستند.

حجت‌الاسلام مقدادی در خصوص آماده باش نیروهای جهادی گفت: طلاب جهادی درون و برون حوزوی در آمادگی کامل به‌سر می‌برند و در صورت نیاز با برنامه ریزی لازم گروه‌های جهادی بیشتری به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha