پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام جعفر زاده

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیروی از مکتب فاطمی و تاسی از سیره زندگانی حضرت زهرا (س) ضرورت مهم فرهنگی برای بانوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و آغاز هفته پاسداشت مقام مادر و زن و نیزگرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین درس های عملی از حضرت زهرا علیهاالسلام حضور فعّال در صحنه های اجتماعی با حفظ عفّت و حجاب و ارزش های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت.

وی تاکید کرد: تأسّی به اسوه و الگوی برتر زنان جهان، حضرت زهرا علیهاالسلام، گامی نوین و حرفی نو مطرح ساخت که زن مسلمان در اقصی نقاط جهان می تواند با تکیه بر الگوی عملی فاطمی، به خودباوری و احیای هویّت اسلامی دست یابد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شخصیت انقلابی و دینی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر تربیت نسل سلیمانی در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است.

وی افزود: در حالی که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی الگوی یک مرد مجاهد، ایثارگر، ولایتمدار و مدافع ارزش های اسلامی بود که با تاسی از مکتب اهل بیت (ع) توانست در عرصه های مختلف پیروز شود.

وی گفت: باید با معرفی مکتب سردار سلیمانی به نسل جوان، آنها را با این الگو آشنا کنیم تا بتوانند با پیروی از سیره و روش او، در عرصه های مختلف زندگی موفق شوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha