یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1152758
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب

حوزه/ جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بانوان محجبه قمی در حمایت طرح نور فراجا (عفاف و حجاب) بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در صحن امام رضا علیه السلام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم به ویژه دختران و بانوان محجبه حضور پررنگی داشتند ضمن حمایت از اقدامات فراجا برای اجرای طرح نور، خواستار پیگیری عفاف و حجاب از سوی سایر دستگاه‌های متولی شدند.

این مراسم که با حضور جمع کثیری از بانوان شهر مقدس قم همراه بود تجمع کنندگان در حالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی و تصاویر رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، خواستار صیانت از ارزش‌های اسلامی شدند.

حمایت بانوان قمی از طرح نور فراجا

این بانوان عفیفه دست نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها شعارهایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود که از جمله آن‌ها «حجاب یعنی خون بهای شهیدان»، «قانون و حکم قرآن اجرا باید گردد» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» بود.

حمایت بانوان قمی از طرح نور فراجا

از دیگر نکات این تجمع مردمی حضور گروهی کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران بود.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور نیز همراه بود.

فرماندهی کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و در این عرصه نگاه امنیتی نداریم، عنوان کرد: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آن ها به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند.

حمایت بانوان قمی از طرح نور فراجا

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha