پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سپاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تعلیم و تربیت ضرورتی اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام درویشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در همایش حکمت مطهر با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) تعلیم و تربیت را ضرورتی اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی برشمرد و بر تعلیم و تربیت دانش آموزانی مومت و در تراز اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه علامه شهید مطهری(ره) چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است، افزود: دست اندرکاران تعلیم و تربیت باید با اخلاص و دلسوزی در تربیت نیروهای مومن و مهذب رسالت خود را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه، سپاهیان را پرچمداران عظمت، اقتدار و پیشرفت روزافزون در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود در اجرای طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی، مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت، روشنگری و جهاد تبیین در پایگاه دانست و افزود: دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد.

در ادامه مراسم از فرماندهان، مسئولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha