پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی با انتقاد از عدم توجه شرکت های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت های اجتماعی در استان بوشهر، تأکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را بر جای خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه موقت و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی شهر بوشهر با انتقاد از عدم توجه شرکت های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت های اجتماعی در استان، تاکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را بر جای خواهد گذاشت.

وی با اشاره به کمبود مکان های ورزشی در استان، خاطرنشان کرد: اگر چنین پول هایی در این شرکت ها بوده چرا تاکنون حمایت جدی از ورزش استان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و خصوصا شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سالهای متمادی است نسبت به این مسئله بی توجهی می شود و شرکت ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می کنند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه با تاکید بر ادامه انتقادات و مطالبه گری مردم و نخبگان، وظیفه قطعی مسئولین استانی و نمایندگان را پیگیری مجدانه دانست و افزود: مسئولین با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسئولیت های اجتماعی شرکت ها پیگیری لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha