دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تجلیل از «فعالان جزء خوانی و ختم قرآن ماه رمضان» در حسینیه امیرالمومنین(ع) شهرک حافظیه کرمانشاه

حوزه/ مراسم محفل اُنس با قرآن و تفسیر قرآن کریم، یادواره شهدای پریوه و تجلیل از «فعالان جزء خوانی و ختم قرآن ماه مبارک رمضان» در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، مراسم محفل اُنس با قرآن و تفسیر قرآن کریم، یادواره شهدای پریوه و تجلیل از فعالان جزء خوانی و ختم قرآن ماه مبارک رمضان، شب گذشته، در حسینیه امیرالمومنین(ع) شهرک حافظیه کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین قبادی، برگزار شد.

در این مراسم سخنران محفل قرآنی که تعدادی از خانواده‌های محترم شهدا و همچنین نمازگزاران و مسئولین استانی حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین قبادی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده‌های قرآنی، به امر مقدس ازدواج بر مبنای آیاتی از سوره مبارکه قصص و داستان حضرت شعیب با موسای پیامبر(ع) پرداخت.

در این محفل قرآنی که نماینده اوقاف و مسئول امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان، کریمی خو رئیس شورای قرآنی استان و مدیر کل حج و زیارت استان و آقای عزیز نوری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان و مجید احمدی گودینی نماینده موکبداران در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه نیز حضور داشتند، از تعدادی از فعالان قرآنی، به نمایندگی از سایر قاریان قرآن تقدیر و به آنها لوح اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha