یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مشاوره در حرم

حوزه/ رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق و اختلالات تربیتی مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: با توجه‌ به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و ... مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha