پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ برگزاری اولین آزمون  استادی فراگیر استانی در حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ اولین آزمون استادی فراگیر استانی ویژه متقاضیان تدریس در مدارس علمیه استان خوزستان امروز در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین آزمون استادی فراگیر استانی مقدمات و سطح یک (مغنی، جواهر، فقه و اصول) حوزه علمیه خوزستان در مرحله کتبی ویژه متقاضیان تدریس در مدارس علمیه استان امروز به همت معاونت آموزش و واحد امور اساتید حوزه علمیه خوزستان در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد.

گفتنی است حدود ۵۰۰ داوطلب در این مرحله شرکت کردند.

طلابی که در این مرحله قبول شوند، به مرحله مصاحبه شفاهی راه پیدا کرده و در صورت قبولی در مرحله شفاهی، حکم تدریس برای آنها صادر می‌گردد.

هدف از برگزاری این آزمون، تأمین بخشی از کمبود اساتید استان و ارتقای حکم اساتید فعلی است.

لازم به ذکر است این اولین آزمون عمومی استادی در حوزه علمیه خوزستان بود که همه طلاب واجد شرایط توانستند بدون نیاز به معرفی از سوی مدارس علمیه (که ناشی از محدودیت ثبت نام بود) در آن شرکت کنند.

حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در خصوص برگزاری این آزمون اظهار داشت: این رویداد مهم در این سطح و با این کیفیت، می‌توان گفت بی‌سابقه بوده و در استان خوزستان با عنایات، راهنمایی و ارشادات حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، زحمات دست اندرکاران به‌ویژه حجت الاسلام نیسی مسئول امور واحدهای آموزشی و اساتید و پشتیبانی معاونت آموزش و مدیریت اساتید حوزه علمیه قم برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha