دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تجلیل از دختران چادری

حوزه/ امروز به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) مراسم تجلیل از دختران چادری به همت مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) مراسم تجلیل از دختران چادری به همت مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

در این مراسم سمیه سادات بهرامی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) در حضور دانش آموزان، حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری(س) و فاطمه معصومه (س) را به عنوان دختران نمونه عالم تاکنون دانست و عنوان کرد دختران، امروز باید از این بزرگواران الگو گیرند.

وی به وظایف دختر نمونه نسبت به پدر و مادر اشاره و اظهار کرد: دختر نمونه سه وظیفه نسبت به پدر و مادر دارد؛ اولین وظیفه دختر نمونه نسبت به پدر و مادر ادب و احترام است؛ قرآن کریم بی احترامی به پدر و مادر را نهی نموده است و کوچکترین بی احترامی، گفتن یک اوف به پدر و مادر است.

بهرامی اضافه کرد: دومین وظیفه دختر نمونه اطاعت نسبت به پدر و مادر است؛ اگر پدر و مادر امری داشته باشند، عمل به آن امر واجب می شود مگر اینکه امر پدر یا مادر مخالف امر خدا باشد؛ و سومین وظیفه خدمت به پدر و مادر است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه در ادامه از دختران هنرستان هاجر، هیئت خیمه العباس و هیئت حاج قاسم و گروه سرود هیئت رآیه الزهرا (س) و مدعوین تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم برنامه های شادی در مدرسه علمیه الزهرا برای حدود صد نفر از دختران اجرا شد از جمله مسابقه، نمایش و مولودی خوانی و در اخر هم هدایایی به رسم یادبود، تقدیم شد و پرچم متبرک ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب (س) زیارت گردید.

این مراسم با هدف آشنایی بیشتر دختران نوجوان و جوان با مدرسه علمیه و محیط آن برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha