دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
1

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله سبحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


انا للّه وانا الیه راجعون

ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (قدس سره)، و هیأت همراه،  دلهای بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

آن عزیز از دست رفته انسانی فداکار و پرتلاش بود که به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی وقف نمود. و بحمدالله تا آنجا که شرایط اجازه می‌داد موفقیت بالایی داشت.

اینجانب شهادت ایشان و هیأت همراه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و دکتر رحمتی استاندار تبریز را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، و ملت سرفراز ایران و خانواده های معزز آنان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای همگان غفران و رضوان الهی و علو درجه را خواهانم.

قم _ حوزه علمیه
جعفر سبحانی
31/02/1403

پیام تسلیت شهادت امام جمعه تبریز:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّه وانا الیه راجعون

شهادت جانگداز حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد علی آل هاشم (قدس سره)‌را به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وملت عزیز استان آذربایجان تسلیت عرض می‌کنم.

مرد شریفی که در طریق خدمت به اسلام و کشور جام شهادت نوشید و با داشتن خلق نبوی آنچنان در قلوب مردم جای داشت که همگان شیفته رفتار او بودند و پیوسته برای رفع نیازها و مشکلات مردم تلاش می‌کرد و نسبت به بالا بردن سطح علمی حوزه‌های علمیه منطقه کوشا بود، و آثار قلمی او که اخیرا منتشر شد نشانه روح فرهنگی او بود.

اینجانب مصیبت وارده را به والد بزرگوار ایشان حضرت آیت الله آقا سید محمد تقی آل هاشم (دامت‌برکاته) وخاندان آل هاشم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رضوان الهی را خواهانم.

قم _ حوزه علمیه
جعفر سبحانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha