پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سی

حوزه / هزار و ۵۰۰ کودک کاشانی و والدینشان در جشن کودکان رضوی ماندگارترین شب زیبا را با آه و آهو و عروسک مَل‌مَل جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، کودکان دختر و پسر کاشانی در کنار والدینشان در دومین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) را در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان بزم شادی و امید گرفتند.

کودکانی رضوی در کاشان با آه و آهو جشن میلاد را با قرائت قرآن قاری نوجوان امیرحسین رسولیان آغاز کردند و از صوت زیبای قرآن این نوجوان کاشانی جرعه جرعه نور و روشنی را از جام آیات توحیدی کلام‌ خدا در کام جانشان ریختند.

اجرای گروه فرهنگی گل نرگس از روستای محمدآباد مرکزی با سرود «بهترین دختر دنیا» با چادرهای سفید گُل گُلی زیبا و تاج‌های گل بر سرشان نیز لطافت، عفت، شوکت، جلالت، محبت و همت دختر ایرانی زیر پرچم سبز حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) را طنین انداز و درس عفت و پاکدامنی و نجابت و اصالت دختر ایرانی را برایشان در کلاس جشنواره مشق کرد.

همچنین کودکان و نوجوانان دختر و پسر با اجرای مسابقات و اهدای جوایز در فضای جشنواره با حضور هزار و ۵۰۰ شرکت کننده روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، انگیزه «من می توانم»، قدرت تمرکز و فعالیت اجتماعی در جمع را تمرین و تجربه کردند.

حضور عروسک مَل‌مَل با اجرای شاد و پر هیجان حسین اکبری نیز شادابی و نشاط اجتماعی و معنوی را در بستر رضوی برای کودکان کاشانی به ارمغان آورد و هلهله و شادمانی را در شهر عروس باغ‌های ایرانی طنین انداز کرد.

گفتنی است، همایش بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه با آیین تقدیر از خادمان نمونه بقاع متبرکه در منطقه و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سومین شب جشنواره ۲۳ اردیبهشت و ساعت ۲۰ شامگاه روز یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha