شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید گمنام

حوزه /مراسم وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در مراسم وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید سلیمانی، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی برای آزادیخواهی و دفاع از مستضعفان در جهان تبدیل شده است و دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به این نهضت مردمی هستند و هر از چند گاهی دست به اقداماتی جنایت کارانه و شرم‌آور می‌زنند که هیچ نتیجه‌ای جز خواری خودشان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید گفت که سردار شهید سلیمانی نه تنها تنها مرد میدان و نبرد بود، بلکه یک دیپلمات بسیار مجرب و ماهر بود و مهمترین ویژگی حاج قاسم، اعتقاد و پیروی عملی ایشان از مکتب اهل بیت (ع) بود.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: معنویت یکی از ابعاد مکتب سلیمانی است که در وصیت‌نامه این شهید به آن تأکید شده است و در زندگی‌اش نیز به زیبایی نمود دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ۱۳ دی سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران ایشان به دست رژیم جنایتکار و تروریست ایالات متحده آمریکاست که در اقدامی ناجوانمردانه دست به جنایتی بزرگ و نابخشودنی زدند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: آمریکای جنایتکار با این اقدام ددمنشانه خود نشان داد که در برابر عظمت، اقتدار و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز و ناتوانی، ناجوانمردانه دست به این جنایت بزرگ زده است و آمران و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت خونخواهان جبهه مقاومت در هر نقطه از جهان باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سلیمان داعش را که دست پرورده استکبار جهانی بود و دشمنان اسلام از آن حمایت می‌کردند را با شکست سنگین خاتمه داد.

وی ادامه داد: حضور خودجوش مردم انقلابی در عرصه‌های مختلف و پیروی از ولایت، بسیار قابل تقدیر است و باید مسئولین در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن خوب عمل کنند تا معیشت مردم بهبود یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حاجعلی طاهرخانی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام حاج آقای اسلامی آيت‌الله هستند نه حجه الاسلام لطفا اصلاح فرمایید