شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ا

حوزه / نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران وبیدگل، ولایت مداری و دغدغه مردم داشتن را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی دانست و گفت: مردم، مدیری را که با میز و صندلی اش بخواهد در جامعه اسلامی حکمرانی کند، نمی پذیرند.

سرهنگ پاسدار جواد نائینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی حکومت بر دل‌ها را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدوین کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی علاوه بر جسم، به روح افراد هم حکومت می‌کرد، گفت: حکومت حاج قاسم بر دل‌ها باعث شد مردم سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی دو هفته در شهادت این شهید عزیز اشک ریختند.

وی، با بیان اینکه سردار سلیمانی با اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرارمی کرد، گفت: این شهید عزیز به قدری خاضع بود که باهم نشینی کودکان خردسال، افراد مستمند و فقیر در سوریه، لبنان و عراق با آنها عکس یادگاری می‌گرفت.

نایینی، با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ موقع سهم خواهی از نظام نکرد، گفت: این شهید عزیز به عنوان یک سرباز ولایت در زمینه‌های مختلف ایثار و فداکاری کرد.

وی، با بیان اینکه سرباز ولایت بودن را باید از حاج قاسم یاد بگیریم، یادآور شد: ایثار و فداکاری همراه با مدیریت و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب حاج قاسم را نزد افکار عمومی جامعه عزیز کرد.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، ولایت مداری و دغدغه مردم داشتن را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی دانست و افزود: مردم، مدیری را که با میز و صندلی‌اش بخواهد در جامعه اسلامی حکمرانی کند، نمی‌پذیرند.

وی، به پای کار آمدن مردم ایران، یمن، سوریه، افغانستان و جهان اسلام در جهت اهداف حاج قاسم اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی برای جلوگیری از افزایش روز افزون محبوبیت سردار سلیمانی تصویر ایشان را از اینستاگرام حذف می‌کند.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، با بیان اینکه مسئولان نظام باید مؤلفه‌های حاج قاسم را در خودشان رصد کنند، گفت: همانطور که عموم مردم وفاداری خودشان را نسبت به حاج قاسم نشان دادند، مسئولان هم باید با حفظ روحیه مطالبه گری و نقد پذیری در جهت رفع مشکلات مردم قدم بر دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان، تصریح کرد: قطعاً مسئولی که نقد پذیر باشد در جاده حاج قاسم است، ولی مسئولی که قدرت نقد پذیری و مطالبه گری در برابر مشکلات مردم را نداشته باشد باید به خودش شک کند که مولفه‌هایی که او را به قدرت رسانده در مسیر حاج قاسم نبوده و فردای قیامت باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha