جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه بایستی کشتی را انتخاب کرد که سکاندار آن ولایت باشد، گفت: "ارتباط با ولایت" برجسته‌ترین ویژگی آیت الله مصباح یزدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در اجتماع مردم ولایتمدار اهواز به مناسبت اولین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی اظهار داشت: ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس، شهدای مدافع حرم از جمله ابو مریم شهید تقوی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با تسلیت شهادت استاد عزیز حکیم آیت الله مصباح یزدی، افزود: ویژگی اول آیت الله مصباح یزدی ارتباط با ولایت بود، سر منشأ انقلاب اسلامی ایران غدیر و عاشورا است و سکاندار کشتی ولایت می‌باشد و برای حضور در آن باید دنباله رو ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه برخی افراد با نمازهای اول وقت و نماز شب اما در شب عاشورا کشتی خود را جابجا کردند، خاطرنشان کرد: بایستی کشتی را انتخاب کرد که سکاندار آن ولایت باشد، یکی از ویژگی‌های مهم ایشان حکیم بودن است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه دومین ویژگی آیت الله مصباح، "مجاهد و ایستادن در معرکه و نزاع تاریخی" است، ادامه داد: در بیانات رهبر معظم انقلاب تنها برای آیت الله مصباح یزدی از این جملات پر مغز استفاده کردند.

امام جمعه اهواز "متفکر برجسته" سومین ویژگی آیت الله مصباح یزدی در کلام رهبر معظم انقلاب است، گفت: چهارمین ویژگی مطرح شده در کلام امام خامنه برای این حکیم، "زبان گویایی در اظهار حق" است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی یکی از افرادی بود که در فتنه ۸۸ شهر به شهر، عَلَم حمایت و دفاع از ولایت را به دوش کشید و در دانشگاه‌های گوناگون تمام قد حمایت کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه قرآنی"اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیرًا"، ادامه داد: قلب انسان که حلقه اتصال بین خالق و مخلوق و در عالم تنها ظرفی است که خداوند متعال می‌تواند در آن قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه برای رسیدن انسان به مقام‌های عالی، باید برای پاک کردن قلب خود تلاش کند، عنوان کرد: اگر شیء مزاحم از جمله حب دنیا در قلب انسان باشد طبیعتاً هرگز خداوند متعال در آن قلب نخواهد بود.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha