پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1000807
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
حاج عیسی خادم امام

حاج عیسی جعفری خادم مرحوم امام خمینی (ره) صبح امروز درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاج عیسی جعفری خادم مرحوم امام خمینی (ره) صبح امروز بعد از نماز صبح و همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، درگذشت.

گفته شده است که مراسم تشییع آن مرحوم فردا ۹ صبح از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خواهد بود و برای دفن به حرم امام خمینی رحمت الله علیه منتقل خواهد شد. اخبار قطعی از مراسم تشییع و تدفین حاج عیسی متعاقباً اعلام می‌شود.

حاج عیسی، خادم چندین ساله حضرت امام بود که خاطرات زیادی از همراهی با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران داشت و همواره روحیه ولایی خود در دفاع از نظام و انقلاب و ولی فقیه را حفظ کرده بود. روحش شاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزند روح الله IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 1
    انشاالله ایشان و همه خادمان این نطام غرق در رحمت الهی شوند
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    4 1
    خدا یا بکن رحمتت شاملش __ بگیر در پناه خودت کاملش __ بما نیز توفیق خدمت عطاء __بکن تا شویم بنده ات بی خطاء__
    • محمد مهدی اسلامی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      1 0
      با سلام و احترام بر منفی دهنده ی عزیزم ،با آن که نام شریفتان را مرقوم نفرموده اید ، اما نمیدانم چرا احساسم این است که دوستتان دارم ، حالا ممکن است بفرمائید این چقدر احساساتی است ، عیبی ندارد ، بفرمائید ، دوست داشتن که عیب نیست . کاش مانند آن دوست خوبمان جناب آقا عبدالپیوند داشبرد ( خدای تعالی حفظشان کند ) اسم شریفتان را می نوشتید ، ایشان هم هرجا نوشته ای از بنده را ببیند فوراََ یک منفی ، هدیه ام میکند ، ایشان را هم دوست دارم ، ملاحظه می فرمائید که اسم شریفشان را نیز بخاطر سپرده ام .خدا ی تعالی جنابعالی را نیز حفظ و سعادتمندتان کند و موفقتان دارد . جناب شما هم لطفاَََ این حقیر را دعاءبفرمائید . . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    6 0
    رحمة الله علیه