یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان "ولایتمداری" را از مهم‌ترین شاخصه‌های مکتب حاج قاسم برشمرد و خاطرنشان کرد: فکر، اندیشه و رفتار باید بر مدار ولایت باشد و این درس را حضرت فاطمه زهرا (س) به همه ما دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه تشییع و تدفین سه شهید دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدلله رب العالمین امروز در سراسر ایران اسلامی حال و هوای شهدا ایجاد شده و خوزستان نیز افتخار میزبانی ۵ شهید دفاع مقدس را دارد.

وی با اشاره به اینکه خیرات و برکات شهدا در سراسر عالم مشاهده می‌شود، بیان کرد: امروز اگر ما می‌بینیم در تمام کشورهای اسلامی یک فرد آزادانه می‌تواند شاعر بدهد به برکت خون این شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم همان مکتب حضرت زهرا (س)، امام صادق (ع) و دیگر اهل بیت (ع) می‌باشد، ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه مکتب حاج قاسم سه شاخصه اصلی دارد، نخستین آن استقامت تا شهادت است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تمام تلاش یک نفر این باشد که شب و روز نشناسد و در برابر همه موانع باید استقامت کند تا به درجه رفیع شهادت نائل گردد، افزود: دومین ویژگی این مکتب، مراقبت از حدود الهی ولو در جبهه جنگ و در مقابله با دشمن باشد، دشمنی با دشمن نیز باید در چارچوب شرع مقدس باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد "ولایتمداری" را سومین شاخصه مکتب حاج قاسم برشمرد و خاطرنشان کرد: فکر، اندیشه و رفتار باید بر مدار ولایت باشد و این درس را حضرت فاطمه زهرا (س) به همه ما دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha