شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه / امام جمعه موقت سنندج گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به خوبی از نقش تاریخی شهید سلیمانی در ایجاد یک جبهه واحد علیه دشمنان اطلاع دارند، لذا با استفاده از تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به دنبال از بین بردن و یا تحریف مکتب این شهید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق روحانیون و طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: قدرت و در مقابل محبت شهید سردار سلیمانی در دل ملت ایران و دیگر آزادگان مرهون توجه این بزرگوار به مقوله‌های مهم جهان اسلام همانند وحدت است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: شهید سلیمانی با استعانت از آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» قرآن کریم در مسیر وحدت مسلمین وارد میدان جهاد شد و در راستای رسیدن به این آرمان بلند قرآن و اسلام توسط شقی‌ترین انسان‌های روزگار خویش به شهادت رسید.

عضو شورای برنامه‌ریزی علوم دینی اهل سنت سنندج تصریح کرد: شکل گرفتن هسته‌های مقاومت علیه استبداد و تجاوزگری در کشورهای اسلامی همانند سوریه، عراق، یمن و… همه معلول خدمات و کارهای شهید حاج قاسم است.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم مکتب و راه شهیدانی همانند سلیمانی فراموش و یا کمرنگ شود، عنوان کرد: بعد از گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم و دیگر همرزمانش، ملت ایران با برگزاری مراسم‌های بزرگی در سراسر کشور نشان دادند که نام و یاد این جهادگر بزرگ برای همیشه در دل‌ها خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بسترساز وحدت بیشتر بین اهل سنت و تشیع بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به خوبی از نقش تاریخی شهید سلیمانی در ایجاد یک جبهه واحد علیه دشمنان اسلام و آنها اطلاع دارند، لذا با استفاده از تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به دنبال از بین بردن و یا تحریف مکتب این شهید هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha