یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست مشترک معاون آموزش المصطفی و رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ شناسی

حوزه/رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ‌شناسی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت ۱۷۰ استاد ممحض در دوازده زبان مهم دنیا به دنبال اجرای طرح دهکده زبانی و تحولی زبان‌های خارجی در المصطفی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین ساجد، رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی المصطفی امروز ۱۸ دی‌ماه در دیدار معاون و مدیران معاونت پژوهش المصطفی از این مجتمع در سخنانی، اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی یکی از ساحت‌های جدی و ارزشمند جامعه المصطفی به شمار می‌رود و این آمادگی را برای ارائه داشته‌های علمی و معرفتی جامعة المصطفی به دنیا را دارا است.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به تقویت زبان و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) تلاش شود، افزود: بحمدالله طی سال‌های اخیر این حمایت از سوی مدیریت جامعة المصطفی شکل گرفته است اما ظرفیت و رویکردی که در خصوص زبان و فرهنگ در جامعه المصطفی وجود دارد، بی‌نظیر است. این مجتمع از بنیه علمی ۱۷۰ استاد در دوازده زبان مهم دنیا استفاده می‌کند و امیدواریم با مساعدت و همراهی معاونت آموزش، طرح دهکده زبانی و طرح تحول زبانی به نقطه اوج برسد.

رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی ادامه داد: با تلاش همه همکاران طرح‌های ارزشمندی در این مجتمع به اجرا در آمده است، به عنوان نمونه کار بسیار ارزشمندی که در این مجتمع صورت گرفته، بحث سامان دادن به تافل بود که تافل جامعة المصطفی در همه دانشگاه‌های ایران و کشورهای دیگر مورد پذیرش است و در آینده آزمون IELTS نیز پیگیری خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری، معاون آموزش جامعة المصطفی العالمیه با بیان اینکه مجتمع آموزش زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی یکی از ساحت‌های جدی دانشی در المصطفی است، گفت: کاربرد این حوزه دانشی در خارج کشور حتی از بعضی ساحت‌ها دانشی بیشتر می‌باشد. ممکن است در بعضی از رشته‌ها در خارج کشور حساسیت‌هایی وجود داشته باشد، ولی در مورد رشته‌های زبان و ادبیات، چنین نیست.

۳۱۳/‏۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha