دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه بزرگداشت دهه فجر

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر استان خبر داد.

به گزارش حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، بعد از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت و برنامه‌ریزی یوم‌الله دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنیان‌گذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و فرصتی برای حرکت بهتر در مسیر انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و خودارزیابی برای ما مدیران و مسئولانی است تا عملکردمان را ارزیابی کنیم تا ببینیم آیا به وظیفه و مسئولیت سنگینی که در قبال انقلاب، نظام، امام، مردم و شهدا داریم عمل کرده‌ایم یا خیر.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی‌ترین نظام در دنیاست و مردم نیز همیشه و در همه شرایط و علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که سالهاست وجود دارد، پشتیبان رهبری، انقلاب و نظام بوده و هستند. بنابراین مسئولین باید قدردان این مردم انقلابی، صبور و قدرشناس باشند و نهایت سعی و تلاش خود را برای خدمت به این مردم به کار گیرند.

خاضع عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که دلایل این مشکلات بخشی به تحریم‌های دشمن و برخی به عدم مسئولیت‌پذیری مدیران و سوءمدیریت‌های داخلی برمی‌گردد اما این مشکلات نباید خدمات ارزنده و بی‌نظیر انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهند و باعث کتمان موفقیت‌های جمهوری اسلامی شود.

وی با تاکید بر اینکه، دشمنان انقلاب اسلامی با تحریف، جنگ ترکیبی، تخریب و سیاه‌نمایی دنبال تخریب و کتمان خدمات و موفقیت‌های انقلاب و یاس‌آفرینی هستند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری برای مقابله با این تحریف‌ها و سیاه‌نمایی‌ها باید جهاد تبیین، روایت‌گری، تعمیق ارزش‌ها و باورهای انقلاب و تشریح خدمات و دستاوردهای نظام را در دستور کار قرار دهیم که ایام‌الله دهه فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای تشریح و تبیین این خدمات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه قدرت‌نمایی ملت ایران است و باید به همه دنیا نشان دهیم که ملت ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن و علی‌رغم برخی سوءمدیریت‌های گذشته همچنان پای آرمان‌های انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری و باورهای دینی خود ایستاده‌اند و ۲۲ بهمن در مقابل چشمان نظام سلطه و استکبار رزمایش مقتدرانه مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران را خواهیم داشت.

خاضع اظهار کرد: ان‌شاءالله مردم آگاه و فهیم جمهوری اسلامی ایران با حضور پر شور خود در روز ۲۲ بهمن بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد و او را مجبور می‌کنند تا در محاسبات خود تجدیدنظر کند و از مواضع زورگویانه و قلدرمآبانه خود عقب‌نشینی کند و این مهم با فراهم‌سازی زمینه مشارکت همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر کشور میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: باید کارگروه‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از ظرفیت فضای مجازی حداکثر استفاده را ببرند و خلاهایی که وجود دارد را پر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سعی کنیم از ایده‌های نو و خلاقانه به خصوص برای جوان و بانوان استفاده کنیم.

خاضع بیان کرد: باید زمینه حضور مردم را فراهم کنیم و خود مردم را پای کار بیاوریم تا بر سر در خانه‌ها و کوچه‌هایشان پرچم‌های مناسب بزنند و فضاسازی و تبلیغات محیطی میادین خیابان‌ها نیز وظیفه شهرداری و سایر دستگاه‌هاست.

وی افزود: باید برای انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسل‌های بعد از انقلاب برنامه‌های متناسب با کودکان و نوجوان طراحی و اجرا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه اصلی کمیته‌های ستاد دهه فجر باید بر خلاف دشمنان انقلاب که هدف اصلی‌شان ایجاد یاس و ناامیدی است، امیدآفرینی باشد و ما باید خدمات انقلاب را به صورت واقعی و بر اساس مستندات برجسته‌سازی کنیم. دشمنان ما خدمات انقلاب را یا نشان نمی‌دهند یا خیلی کوچک نشان می‌دهند که این وظیفه ماست که خدمات انقلاب را برجسته‌سازی کنیم.

خاضع عنوان کرد: اوضاع اسفناک کشور قبل از انقلاب در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید بازخوانی و تبیین شود ما ۴۳ سال از انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و به معنای این است که ۴۳ ساله‌های ما انقلاب را ندیده‌اند و حتی ۵۰ ساله‌های ما نیز با توجه به سن کم‌شان در قبل از انقلاب درک و تحلیل درستی از زمان قبل از انقلاب ندارند و وظیفه‌ماست که خدمات انقلاب را تبیین کنیم و وضعیت قبل از انقلاب را نیز بازخوانی کنیم.

وی با اعلام تشکیل کمیته‌های ۲۴ گانه، اظهار کرد: علاوه بر ستادهای استانی باید ستادهای شهرستانی و همچنین در روستاهای پرجمعیت نیز ستادهایی را فعال کنیم.

خاضع افزود: انتظار می‌رود این کمیته‌ها در اسرع وقت جلسات خود را برای انجام وظایف و برنامه‌های خود برگزار کنند. مجموعه‌ای از اهداف، شرح وظایف و ترکیب کمیته‌ها را به صورت پیشنهادی خدمت مسئولین کمیته‌ها ارسال کردیم که دوستان می‌توانند این برنامه‌ها را با توجه به توانایی خود گسترش دهند.

وی بیان کرد: تلاش کنیم تا نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع‌تر و بهتری را برای بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ارائه دهیم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسئولین مربوطه کمیته‌ها در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های خود را به دبیرخانه مراسم ستاد بزرگداشت دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات ارسال کنند.

خاضع اضافه کرد: جلسه دوم ستاد دهه فجر در استانداری استان به ریاست استاندار برگزار خواهد شد و مسئولین کمیته‌ها برنامه‌های خود را تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha