چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
نشست

مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران عیار معنویت را در جامعه تقویت کرد و باعث شد که ملت ایران به یک خودباوری عظیم برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، علیرضا دولت آبادی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه، ازخودگذشتگی و ایثار ملت ایران بود که با دستان خالی ولی قلبی سرشار از عشق، ایمان و معرفت با هدایت‌های امام راحل عظیم الشان توانستند بر هیمنه استکبار و رژیم طاغوت غلبه و زندگی الهی، انقلابی و توحیدی را برای ما مهیا کنند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر نگاه فرهنگی کمیته مساجد به موضوع ستاد دهه فجر و برنامه‌های این دهه، گفت: همه ما باید قدردان این نعمت (انقلاب اسلامی ایران) باشیم و از آن محافظت کنیم.

وی در ادامه، افزود: قبل از انقلاب به نقل از مقام معظم رهبری ما در نقطه «صفر فرهنگی» قرار داشتیم و جامعه در مسائل غیراخلاقی و به دور از معنویت غوطه ور شده بود و در حال سقوط بودیم، ولی با ظهور انقلاب، ملت اسلام را در این سرزمین احیا کردند.

دولت آبادی خاطرنشان کرد: بهمن ۵۷ یادآور تحولات بزرگی است که مساجد جایگاه ویژه ای در این تحولات داشته و در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها مساجد نقش آفرین بودند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید امروز با زنده نگه داشتن و احیا کارکردهای آن و رونق هرچه بیشتر مساجد، نقش خود را در قبال انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما باید بدانیم در قبال آنچه که ملت ایران برای آن خون داده و ازخودگذشتگی کردند، مسئولیت داریم و با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.

دولت آبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران عیار معنویت را در جامعه تقویت کرد و باعث شد که ملت ایران به یک خودباوری عظیم برسد.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حوزه فرهنگ ما توانستیم در منطقه و در جهان حرف‌هایی را برای گفتن داشته باشیم، امروزه استکبار و دنیای غرب چاره‌ای جز اینکه به فرهنگ اصیل اسلامی ما تجاوز داشته باشد، ندارد.

وی با اشاره به اینکه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ایران، تاکنون دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد، افزود: با توجه به ابزارهایی که دشمنان در اختیار دارند بخشی از جوانان و افکار آنها را تحت تأثیر قرار داده، ولی آنچه از کلیت نظام و کشور برمی آید انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد که تلاش می‌کند ابتدا به هدف میانی که «تمدن نوین اسلامی» برسیم و در نهایت پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

دولت آبادی گفت: طبق دستور کار نشست چند برنامه پیش بینی شده و انتظار می‌رود که دستگاه‌های عضو همکاری و همراهی لازم را در این زمینه‌ها داشته باشند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیش بینی شده ۲۰ جشن در ۲۰ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه‌ها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: سال‌های قبل با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه همایش «انقلاب به روایت هنر» در شهرستان گچساران را داشتیم و در تلاش برای برگزاری آن در سال جاری هستیم.

دولت آبادی گفت: حمایت از سرودها و نمایش‌های انقلابی نیز در دستور کار کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha