دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ع

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: امیدواریم در این دولت جهادی و انقلابی، با دستور وزیر آموزش و پرورش سر نوشت معلمان قراردادی کاشان هرچه زودتر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه چهار شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ویژه برنامه خیرین مدرسه ساز کاشان، در دانشگاه فرهنگیان این شهر، آموزش و پرورش را زیر ساخت جامعه دانست و گفت: تردیدی نیست که تأمین نیروی انسانی باید در فضای آموزش شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سرمایه گذاری در عرصه آموزش باید مناسب و در شأن نظام آموزشی کشور باشد، افزود: اگر بنا است ساختار فکری جامعه درست مهندسی شود باید از دوران کودکی، دبستان و دبیرستان سرمایه گذاری شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه به دلیل کم توجهی به انقلاب فرهنگی، دستاورد خوبی در کشور به دست نیامد، گفت: باعث افتخار است کاشان در انجام رسالت فرهنگی در تاریخ انقلاب اسلامی به درستی سرمایه گذاری کرده است.

وی، توسعه دانشگاه‌ها و به نوعی زیر ساخت فرهنگی منطقه کاشان را مرهون زحمات مردم این دیار دانست و گفت: مردم کاشان در دوران کرونا و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، دست مجمع خیرین مدرسه ساز را باز گذاشتند، به گونه‌ای که این مجمع در حال حاضر ۴۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و ساز مدرسه اعتبار مردمی در اختیار دارد.

آیت الله سلیمانی، با قدردانی از خیرین، مسئولان، مردم و علمای کاشان در توسعه فضاهای آموزشی، به ریشه ۷۰۰ ساله فعالیت‌های خدماتی، دینی و علمی یثربی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به برکت وجود مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی (ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان شاهد خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف در این شهرستان هستیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه بخشی از معلمان قراردادی کاشان به دلیل بلاتکلیفی ناراحت هستند، گفت: شنیده شده که به جای افزایش حقوق، کاهش حقوق و مشکل بیمه دارند و اگر چه قول‌هایی برای رفع مشکلات بیمه‌ای داده شده است، ولی هنوز عملی نشده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: امیدواریم در دولت جهادی و انقلابی، با دستور وزیر آموزش و پرورش سرنوشت معلمان قراردادی کاشان هرچه زودتر مشخص شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha