دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1003203
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
همایش مادران آسمانی

حوزه/ همایش «مادران آسمانی» به همت مدارس علمیه خواهران ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک؛ به همت مدارس علمیه خواهران ساوه، همایش «مادران آسمانی» امروز با حضور مادران شهدا، خانواده‌های ایثارگران، طلاب خواهر و عموم بانوان در حسینیه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه برگزار شد.

خانم شوکتی از اساتید حوزه خواهران در این مراسم ضمن بیان ویژگی‌های حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها پرورش یافته مکتب نبوی بودند.

وی در اهمیت و ارزش مقام مادر افزود: سعادت و شقاوت فرزندان به مادر بستگی دارد، زیرا مطابق روایات مادران باید در مراقبت و تهذیب تلاش نمایند.

استاد حوزه خواهران در ادامه افزود: یکی از سلاح‌های دشمنان برای نابودی دین اسلام، از بین بردن خانواده و ارزش مادری می‌باشد زیرا محور خانواده؛ بر پایه مادر می‌باشد.

شوکتی با توجه به ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر یادآور شد: بهترین هدیه به مادران محبت و احترام؛ به خصوص در کهنسالی است و چه بسا کار کوچک انسان در خدمت به والدین انسان را به اوج رسانده و خداوند فرد را بیمه نماید.

وی افزود: خانواده شهدا در فضیلت و اجر شهید با داشتن شرایطی شریک هستند و خانواده و فرزندان شهدا تحت حمایت و ولایت خداوند قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha