جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1003435
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
حضرت خدیجه سلام الله علیها

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تولید سرود «بانوی صبح» بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها خبر داد.

مجید جوادیان زاده در حاشیه برگزاری همایش هزاره اسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش اظهار داشت: در همایش «بانوی هزاره اسلام» نیاز به یک قالب هنری و اثری قابل ارائه به جامعه احساس می‌شد که با زبان و بیان مناسبی باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شخصیت حضرت خدیجه (س) نیاز به بازشناخت و معرفی داشت امسال سرودی به همت فرهنگ و ارشاد به کانون فرهنگی هنری غدیر و گروه سرود فجر جاوید با توجه به تجربه خیلی خوبی که در این زمینه داشتند سفارش داده شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این سرود «بانوی صبح» با شعری از عالیه مهرابی نامگذاری شد و ساخت موسیقی سرود را یوسف جهانی، سرپرست گروه را حسین حاتمی و تدوین را محمد حسین چهار میرزایی عهده دار بودند.

جوادیان زاده ادامه داد: از پوستر این سرود توسط حضرت آیت الله مدرسی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و برگزار کنندگان همایش رونمایی شد و حضار شاهد اولین پخش آن به مناسبت برگزاری همایش بانوی هزاره اسلام بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها بودند و در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها منتقل شده است تا مردم از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha