دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهیدان امینی ابراهیم آبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد و فرمانده سپاه الغدیر استان در پیام‌های جداگانه ای درگذشت مادر شهیدان مهدی و محمد علی امینی ابراهیم آبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، درگذشت حاجیه خانم صدیقه درستکار یزدی مادر شهیدان والامقام مهدی و محمدعلی امینی را به عموم مردم شهر دارالعباده یزد، خانواده‌های شهدا و بیت آن مرحومه تسلیت گفت.

امام جمعه یزد در این پیام تسلیت آورده است: دامان پاک این بانوی مؤمنه و تربیت قابل و اصیل ایشان در خانواده، جوانانی را تحویل جامعه داد که دو تن از آنان به شهادت رسیدند و دو تن دیگر به افتخار جانبازی در راه دفاع از اسلام و مسلمین و سرزمین اسلامی نائل شدند و خون و جان خود را نثار اهداف والای انقلاب نمودند.

سردار رضاپور شمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در پیام تسلیتی آورده است: صلابت و شکیبایی مادران مؤمنه شهدا، که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پرورش داده‌اند ستودنی است.

وی می‌افزاید: ایشان اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها تقدیم ایران اسلامی کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرده است: اینجانب ضایعه غم‌انگیز درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، حاجیه خانم «صدیقه درستکار یزدی» مادر شهیدان بزرگوار محمدعلی و غلام علی امینی و جانبازان سرافراز علیرضا و علی اصغر امینی را تسلیت عرض نموده به مصداق آیه «انَّ اللهَ معَ الصابِرین» برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و برای آن فقیده سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا (س) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مرحومه صدیقه درستکار یزدی مادر معظم شهیدان «محمدعلی و غلامعلی (مهدی) امینی‌ابراهیم آبادی» و مادر دو جانباز ۳۵ درصد و ۲۵ درصد «علیرضا و علی اصغر امینی ابراهیم آبادی» بود که در سن ۸۱ سالگی بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این مادر فداکار روز گذشته پس از ادای احترام مسئولان و طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به یزد منتقل و از مسجد کاجی اکبرآباد به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع و به خاک سپرده شد.

برادران شهید «محمدعلی و مهدی امینی ابراهیم آبادی» در یکم اردیبهشت ۱۳۴۲ و ۱۷ آبان ۱۳۴۹ در شهر یزد چشم به جهان گشودند و در ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ و ۱۰ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج و جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha