پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جذب استاد ثابت

حوزه/ فراخوان جذب استاد ثابت از سوی اداره کل امور اساتید معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

خانم افتخار یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور ارتقای سطح آموزشی، تربیتی، پژوهشی و فرهنگی مجموعه، از میان اساتید حق التدریس، اقدام به جذب استاد ثابت می‌نماید.

معاون آموزش و تربیت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به مصاحبه علمی و برررسی سوابق آموزشی و پژوهشی اساتید متقاضی این فراخوان، گفت: اساتیدی که واجد شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام جذب استاد ثابت هستند، می‌توانند از طریق سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_249/ ثبت نام کنند.

یوسفی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط باید علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام، مدارک و رزومه خود شامل مدارک هویتی (تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی و عکس سه در چهار)، مدارک تحصیلی (تصویر تمامی مدارک تحصیلی حوزوی و دانشگاهی)، مستندات سوابق فعالیت‌های پژوهشی (مطابق شرایط اعلام شده)، افتخارات و امتیازات و مستندات همکاری با واحدهای جامعه را به اداره کل امور اساتید تحویل دهند.

وی، مهلت ثبت نام و تحویل مدارک را تا 30 اردیبهشت 1403 اعلام کرد و بیان داشت: اجرای این طرح به فضل الهی می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی را در ارتقای علمی و اخلاقی طلاب و مجموعه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به ارمغان آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    چیکار باید کرد من که حاضرم درس بدم.
  • تناسب IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    با وجود خواهران توانمند برای تدریس از آقایان استفاده نکنید. تدریس و تفهیم نیازمند مواجهه و راحتی معاشرت هست، لذا رعایت تجانس بسیار مهم هست. چندان هم دنبال ثبات در تدریس نباشیم، مهم داشتن شرایط دیگر هست.
  • تماثل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    حوزه هاي علميه خواهران سعي كنند تا تماثل استاد و شاگردی کامل شود، حتی مجازی کردن دروس و استفاده از اساتید ماهر خواهر برای عامه نسوان طلبه، یک مسیر خوب هست. بیشتر به زنان خانه دار اهمیت داده شود، تا تحصیل بهانه عدم ازدواج و دیری ازدواج نگردد.