شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: بانوان طلبه با پیروی از حضرت زهرا (س ) در صحنه‌ها حاضر شوند و اسلام را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امروز در دیدار با طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه خواهران نقده، اظهار داشت: ایام ولادت حضرت زهرا (س) است و حضرت به عنوان مادر همه ائمه (ع)، در همه مسائل زندگی الگوی زن واقعی هستند و از چنین مادری فرزندانی همچون امام حسین (ع) به دنیا آمدند که اسلام را زنده و احیا کردند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در وصفش هرچه گفته شود کم است و این روز خجسته برای زنان یادآور تکلیف بزرگی همچون مادر بودن می‌باشد که باید همچون حضرت زهرا (س) در تربیت فرزند کوشا باشند.

امام جمعه نقده افزود: حضرت زهرا (س) یگانه بانوی دو عالم می‌باشد که سوره کوثر در شأن آن حضرت نازل شده است و خداوند حضرت را خیر کثیر معرفی می‌کند و این یعنی اثرات حضرت زهرا (س) تا قیام قیامت باقی خواهد ماند، چرا که ذریه او تا روز محشر بر روی زمین حکومت خواهند کرد و زمین را پر از عدل و داد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: حضرت زهرا (س) جز زنی هستند که در تمام صحنه‌ها سیاسی و اجتماعی حضور داشتند و حتی در امر خانواده به عنوان همسر نمونه به امام علی (ع) کمک می‌کردند و حضرت همیشه از ایشان راضی بودند و طلاب هم باید با پیروی از حضرت زهرا (س) در صحنه‌هایی که به وجودشان دین و انقلاب نیاز دارند حاضر شوند و اسلام را یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha