جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ حضور پرشور مردم مومن ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: به نماز و مهدویت (منجی) در مسیحیت، یهود، بودا و هندوها پرداخته شده است و می‌توان گفت برخی از موضوعات مثل نماز و مهدویت بین المللی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان لرستان، امام جمعه و فرمانده شهرستان ازنا، حجت الاسلام محمدی منفرد به عنوان دبیر ستاد اقامه و بنیاد مهدویت حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان ازنا معرفی شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه یکی از اهداف ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است، گفت: این دو مجموعه علاوه بر اقامه نماز در موضوعات مختلفی از معارف نماز و مهدویت مشغول هستند و به دنبال افزایش معرفت بخشی در بین افراد جامعه هستند.

وی افزود: نماز و مهدویت از موضوعات مهم است و در ادیان و مکاتب مختلف دیگر از این دو بحث شده است، به گونه‌ای که به نماز و مهدویت (منجی) در مسیحیت، یهود، بودا و هندوها پرداخته شده است و می‌توان گفت برخی از موضوعات مثل نماز و مهدویت بین المللی هستند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: از جمله وظایف شناخت کامل برنامه‌ها و انتظارات در تفاهم نامه‌ها و شناخت ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و نشر معارف مهدویت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha