جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
نشست با نائب رئیس حوزه علمیه یزد

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در جمع بانوان رسانه ای یزد گفت: اگر بتوانیم زیبایی‌های اسلام، دستاوردهای انقلاب و هویت اجتماعی را به مردم ارائه دهیم، شبهات خود به خود از بین می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی، پیش از ظهر امروز در دیدار بانوان فعال رسانه‌ای استان یزد اظهار داشت: خبرنگاری و اطلاع‌رسانی در جامعه شیعی سابقه طولانی دارد و آنچه امروز در اختیار داریم از صدر اسلام تاکنون، به برکت خبرنگاران و رسانه‌ای بودن جمعی از انسان‌ها به صورت طرفدار یا بی طرف بوده است.

وی افزود: روایت گران آن دوران همان مسئولیت خطیر خبرنگاران امروز را بر عهده داشتند و البته بخشی از آنها توسط حضرات معصومین (ع) انجام شده است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، تصریح کرد: در زمان ما بانوان بسیار بهتر از مردان می‌توانند به وظایف و مسئولیت‌های خود رسیدگی کنند و حوزه رسانه نیز از وجود زنان مسئولیت پذیر بهره‌مند است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی، گفت: هر کجا با خبرنگاران مواجه بوده‌ایم، کار اطلاع رسانی با شفافیت و ظرافت بیشتری انجام شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: فضای مجازی که مالک آن غربی‌ها هستند، به کمک این هجمه آمده است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، هدف غرب را از بین بردن قله‌های فرهنگی از جمله خانواده، ایثار، شهادت و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: دشمن شیوه‌های مختلفی در این زمینه به کار گرفته که یکی از آنها القا، ناامیدی و یأس است و ما اگر بتوانیم در این میان زیبایی‌ها را ارائه دهیم، هیچ نگرانی از فعالیت و برنامه‌های آنها نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی، تأکید کرد: اگر بتوانیم زیبایی‌های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی را به مردم ارائه دهیم، شبهات خود به خود از بین می‌رود و نیازی به پاسخگویی تک تک به شبهات در فضای مجازی نداریم.

وی با بیان این که نمی‌توان با کسانی که همه ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار می‌دهند، مواجهه رو در رو داشت، ادامه داد: مهم این است که بتوانیم این زیبایی‌ها که البته در کنار آن سختی‌ها و ناملایمات و ناهمواری‌ها وجود دارد را با ظرافت ارائه دهیم.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، زیبایی‌های اسلام، تشیع و سیره حضرت زهرا (س) را شما باید به مردم کشورمان و سایر کشورها ارائه کنید و اگر رسانه‌ها در این زمینه احساس مسئولیت نکنند، چه کسی می‌خواهد احساس مسئولیت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی خاطرنشان کرد: تمام همت طرف مقابل ما، نشر ناامیدی در جامعه ماست و رسانه‌ها در این زمینه مسئولیت مهمی بر عهده دارند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha