دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از برنامه‌های آیام الله دهه مبارکه فجر در تمامی مدارس علمیه استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه شورای مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است؛ انقلابی که متضمن رشد و شکوفایی ایران در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان قزوین نیز همگام با دیگر نهادها و اقشار جامعه برنامه‌های متنوعی را برای ایام الله دهه مبارکه فجر برنامه‌ریزی کرده و برگزار خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: فضا سازی و آذین بندی مدارس علمیه استان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی برای طلاب مدارس علوم دینی، برگزاری برنامه یک پارچه حوزوی، برنامه تبیینی با مشارکت ۶۰ طلبه طرح هجرت در روستاها، برنامه تبیینی با مشارکت و همکاری ۱۲۰ طلبه طرح امین در مدارس و تجلیل از چند خانواده شهید طلاب از جمله برنامه‌های حوزه علمیه در دهه فجر می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطر نشان کرد: علاوه بر آنچه بیان شد بسیاری از طلاب و فضلای حوزوی در دهه فجر با اداره کل آموزش و پرورش، بسیج و سپاه استان در انجام برنامه‌های تبلیغی و تبیینی همکاری نزدیک خواهند داشت.

برنامه‌های دهه فجر در حوزه علمیه قزوین اعلام شد

‌انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha