چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مجید سلحشور فرماندار میناب

حوزه/ فرماندار ویژه میناب گفت: دهه فجر فرصت مناسبی بری تشریح دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

مجید سلحشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از میناب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک از وقایع تاریخی است که تمام جهان به ویژه مستکبران را متعجب کرد.

وی با ذکر این نکته که در طول عمر انقلاب اسلامی، خدمات زیادی به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: دشمنان و مستکبران جهان که از پیروزی انقلاب اسلامی حیرت زده شدند، تلاش‌های زیادی برای سرنگونی این نظام مقدس انجام دادند که با عنایت امام زمان (عج) و رهبری امامین انقلاب تمام نقشه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

فرماندار ویژه میناب ابراز کرد: دشمنان که دیدند نمی‌توانند خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کنند به جنگ نرم روی آورده‌اند و در تلاش هستند که با تحریف تاریخ و سیاه‌نمایی، دستاوردهای انقلاب را کوچک جلوه دهند.

سلحشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری با شکوه دهه فجر، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه بیگانگان و جنگ نرمی که در وسعت بسیار زیادی در حال انجام است، در دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی برای امیدآفرینی و ایجاد انسجام در جامعه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای ارائه گزارش به مردم و تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه میناب، ارائه خدمات مناسب به مردم را یکی دیگر از مؤلفه‌های امیدآفرینی در جامعه دانست و گفت: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنند و اقدامات خود را برای اقناع افکار عمومی تشریح کنند تا اعتماد مردم به این نظام مقدس افزایش پیدا کند.

سلحشور در خصوص برنامه‌های دهه فجر، تصریح کرد: زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس میناب زده خواهد شد و پس از آن علاوه بر برنامه‌های افتتاحیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha