یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر جمعی از مبلغین مدارس امین با مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در دیدار مبلغین مدارس امین حوزه علمیه قزوین با مدیر حوزه استان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به نظام و مکتب اسلامی است، زیرا همه ما ایرانی‌ها در این ایام شور و شوق خاص و غرورانگیزی داریم و مردم با هر سلیقه‌ای در این مراسم و بزرگداشت‌ها شرکت می‌کنند که نشان از علاقه و قدرشناسی آنها است.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: ما باید به امام خمینی (ره) و اولیای الهی که به حق الگوهای مثبت می‌باشند تاسی کرده و در فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و تربیتی تمام مشکلات و سختی‌ها را به جان خریده تا نتیجه حاصل شود.

حجت الاسلام فغانی به اهمیت بحث تربیتی پرداخت و تصریح کرد: شما مبلغین که حضور جدی در مدارس دارید همیشه باید شکرگزار بوده و فرصت‌هایی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کنید.

وی ادامه داد: در گذشته آرزو این بود که حداقل یک مدرسه در اختیار حوزه‌های علمیه باشد، اما امروز خوشبختانه با همکاری و همیاری مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و همچنین حوزه علمیه این امکان در اختیار شما مبلغین قرار داده شده است.

در پایان این نشست حجت الاسلام فغانی به سوالات مبلغین مدارس امین پاسخ گفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha