شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: «عقلانیت»، «عدالت» و «معنویت» سه دستاورد مهم و بارز پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم «زنگ انقلاب» ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از اولین و ابتدایی‌ترین چیزی که انقلاب اسلامی به ملت ایران داد، همان عقلانیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: داشتن عقل و منطق انسان را ملزم به داشتن استقلال و روی پای خود بودن می‌کند، بنابراین با پیروزی انقلاب اسلامی یک خوداتکایی و یک خودباوری در بین ملت ایران به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: انقلاب در بُعد علمی و فناوری پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در این ۴ دهه داشته است که این چیز کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی بگذریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه عدالت یکی دیگر از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است، یادآور شد: بعد از عقلانیت، عدالت باید معنویت را سومین برکت پیروزی انقلاب اسلامی دانست، لذا باید برای ارتقای این ۳ دستاورد مهم همه تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: در سایه این سه ویژگی بارز انقلاب اسلامی می‌توانیم در برابر جهان کفر و استبداد ایستادگی کنیم و هر دسیسه و فتنه گری را خنثی نمائیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha