دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام سعید عسکری

حوزه / رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امام راحل می‌ فرمودند در خدمت به مردم نسبت به مردم و مستضعفان تعهد ویژه ای داشته باشید، زیرا که آنان صاحبان اصلی انقلاب و پیشگامان حرکت‌های آزادی بخش بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امروز جمعی از علما، روحانیون تشیع و اهل سنت کردستان با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سعید عسکری در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: ۱۲ بهمن ماه، روز تجدید میثاق با ولایت فقیه می‌باشد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: در نامگذاری ایام الله دهه فجر، امروز که اولین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی است، به عنوان «امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و مستضعفان پیشگامان انقلاب» نامگذاری شده است.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: امام راحل می‌فرمودند در خدمت به مردم نسبت به مردم و مستضعفان تعهد ویژه ای داشته باشید، زیرا که آنان صاحبان اصلی انقلاب و پیشگامان حرکت‌های آزادی بخش بوده‌اند و حضور آنان موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: امروز اگر هم به همین اسم نامگذاری شده است که هم مسئولان و هم روحانیت که پرچمداران این نظام محسوب می‌شوند به فکر محرومان و مستضعفان باشند، اگر کمکی هم از نظر مادی و مالی نمی‌توانند از آنان داشته باشند، حداقل از آنان دلجویی کنند و این رفت و آمدها نسبت به مستضعفان بیشتر شود.

این استاد حوزه ادامه داد: الگوی ما در کردستان، نماینده ولی فقیه در استان است که در مدت زمان حضور وی در این خطه، همواره شاهد دیدار و سرکشی ایشان از روحانیون و سایر اقشار هستیم که این بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام عسکری در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که دغدغه مسئولان و شخص نماینده ولی فقیه در کردستان می‌باشد، رسیدگی به مسائل و امور مستضعفان و محرومان استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha