سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با امام جمعه پردیسان

حوزه / امام جمعه پردیسان با قدردانی از دیدگاه رئیس مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب گفت: ارائه خدمات هدفمند مصداق عملی حمایت از رسالت حوزوی طلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با قدردانی از دیدگاه رئیس مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب گفت: ارائه خدمات هدفمند مصداق عملی حمایت از رسالت حوزوی طلاب است.

امام جمعه پردیسان در این جلسه، هجرت طلاب از قم و پردیسان و استفاده از ظرفیت آنان در دیگر شهرستان‌ها را ضروری دانست و گفت: مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه می‌توانند با هم‌افزایی زمینه را برای هجرت طلاب از قم فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی در ادامه به اهمیت ارائه خدمات فرهنگی در پردیسان اشاره کرد و بر همکاری دفتر امام جمعه پردیسان با مرکز خدمات در اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

تعامل مراکز حوزوی برای اجرای طرح هدفمندی ضروری است
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تعامل مراکز حوزوی برای اجرای طرح هدفمندی را ضروری دانست و گفت: هجرت طلاب و روحانیون از قم و پردیسان یکی از اهداف طرح هدفمندی خدمات است که می‌تواند باعث ارتقای حوزه‌های علمیه دیگر شهرها شود.

وی افزود: برای تحقق این هدف بر اساس طرح هدفمندی در شهر قم و مشهد تنها به طلابی که خود و پدرشان اهل این دو شهر باشند خدمات مسکن ارائه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی بیان کرد: برای رفع مشکل مسکن طلابی که برای تحصیل و در مدتی مشخص در شهرهای قم و مشهد حضور پیدا می‌کنند بحث پرداخت رهن را جزو برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

وی گفت: به منظور تقویت حوزه‌های علمیه استان‌ها، حمایت‌هایی را در جهت تأمین مسکن اساتید درس خارجی که از قم به استان‌های دیگر مهاجرت نمایند در نظر گرفته است.

رئیس مرکز خدمات، ارائه خدمات فرهنگی در مجتمع‌های طلبه نشین را جزو اولویت‌های مرکز خدمات پردیسان عنوان کرد و همکاری دفتر امام جمعه پردیسان برای اجرای این برنامه‌ها را خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در پایان این نشست برای حمایت از طلابی که از پردیسان به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند در موضوع پرداخت ودیعه مسکن قول همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha