سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی-۲

حوزه/ سازمان حشد الشعبی و گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق با صدور پیام‌های جداگانه ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سازمان حشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای درگذشت این مرجع عالیقدر را تسلیت گفت.

در پیام حشد الشعبی آمده است: «ما مراتب تسلیت خود را به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی یکی از ارکان حوزه علمیه به ساحت امام عصر خود، پیشوای راهمان حضرت مهدی (عج) و مراجع عظام خود و همه مسلمانان شرق و غرب زمین تسلیت می‌گوئیم که پس از عمری در خدمت علم، دین و شریعت سید پیامبران دعوت حق را لبیک گفت.

مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق نیز با صدور بیانیه‌ای درگذشت عالم و مرجع عالیقدر آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

در بیانیه این گروه آمده است: با اندوه فراوان خبر درگذشت فقیه سخت‌کوش و بصیر، مرجع عالیقدر آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی را پس از گذراندن عمر مبارک در خدمت علوم ائمه اطهار (ع) و حوزه‌های علمیه قم دریافت کردیم.

کتائب حزب الله تأکید کرد: مرحوم فقیه یکی از بنیانگذاران جمهوری با عظمت اسلامی بود که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرد.

در ادامه بیانیه آورده شده است: این شخصیت فقید به پشتیبانی از امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در ایده و مشورت و حمایت معروف بود و از این عالم ده‌ها اثر علمی و نشریه در مسائل و موضوعات مختلف به‌جا مانده است.

حزب الله عراق در ادامه می‌افزاید: عرصه علمی چهره‌ای از اعلام خود را از دست داده است که جایگزینی آن دشوار است و ما این مصیبت را خدمت امام عصر، حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که ایشان را مشمول لطف و رحمت خود قرار دهد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha