شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه /مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: امروز به پشتوانه مردم و با گذشت ۴۳ سال، انقلاب اسلامی، با همان شادابی و سرزندگی به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارکه فجر و بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) در حوزه خواهران قزوین، گفت: مصیبت ارتحال حضرت آیت الله صافی (ره) را به حوزه‌های علمیه و علاقمندان آن فقیه مجاهد و به بیت مکرمشان تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال برای آن فقیه بزرگوار، غفران و رحمت و علو مقام مسئلت می نمائیم.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: شهدا و ایثارگران سند افتخار انقلاب اسلامی هستند و ایام دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: در بهمن ماه سال ۵۷، انقلاب بزرگ و شکوهمند ایران به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که با اعجاز خویش جهانیان را به شکست واداشت.

وی ادامه داد: این انقلاب مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا (ع) است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: این انقلاب تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران در قلب تاریخ رسوخ کرد و به واسطه آن اسلام تولدی دوباره یافت.

در پایان این مراسم یکی از مبارزان انقلابی استان قزوین به خاطرات آن دوران برای اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران بیان کرد.

بزرگداشت آیت الله العظمی صافی و گرامیداشت دهه فجر در حوزه خواهران قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha