یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سالن ورزشی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که قبل از انقلاب تنها ۳ بنای ورزشی در استان داشتیم، اما اکنون ۱۲۰ فضای ورزشی و استادیوم در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آئین اهدای هدیه ویژه مقام معظم رهبری به قهرمان پارالمپیکی علی پیروج اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی تحول عظیمی در کشور و استان اتفاق افتاده است، هر چند اگر دشمنان مشکلات را بر کشور ما تحمیل نمی‌کردند ظرفیت مدیریت جهانی را در بسیاری از حوزه‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه اجازه ندهند جمهوری اسلامی به بالندگی و شکوفایی در همه زمینه‌ها برسد توطئه‌های گوناگونی را از ابتدا تاکنون علیه این کشور پیاده کرده اند.

حسینی افزود: با وجود همه این توطئه‌ها و دسیسه‌ها در میادین مختلف از جمله در زمینه ورزشی دستاوردهای بسیار بزرگی توسط جوانان این کشور داشتیم. در اوج جنگ ۸ ساله و تحریم‌ها و علیرغم همه فشارها باز هم به راه خود ادامه داده‌ایم که یکی از نمونه‌های آن راهیابی تیم ملی به جام جهانی بود.

وی با بیان اینکه در ورزش تحول عظیمی در استان و کشور رخ داده است، گفت: در حالی که قبل از انقلاب تنها ۳ بنای ورزشی در استان داشتیم، اما اکنون ۱۲۰ فضای ورزشی و استادیوم در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؛ وقتی به مناطق مختلف استان و روستاها سفر می‌کنیم سالن‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی زیادی ساخته شده؛ این کارها قابل تقدیر است.

حسینی در پایان گفت: از مقام معظم رهبری به دلیل هدیه‌ای که برای ورزشکار نایب قهرمان پارالمپیک از این استان در نظر گرفته شده از صمیم قلب قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha