چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور پیامی نوشت: آیت الله العظمی صافی یکی از یاران صدیق انقلاب اسلامی و امام و رهبری بودند و در مدت عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی به اسلام و مسلمین شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی ارتحال عالم ربانی و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«إنا لله و إنا الیه راجعون»

«مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ»

ضایعه ارتحال شیخ الفقها و مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمت‌الله‌علیه که از بیت علم و فقاهت و مرجعیت بودند مصیبتی سخت و جانفرساست.

آیت الله العظمی صافی یکی از یاران صدیق انقلاب اسلامی و امام ورهبری بودند و در مدت عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی به اسلام و مسلمین شدند.

ایشان شاگردان بسیاری را تربیت کردند و آثار ارزشمند بسیاری را از خود به یادگار گذاشتند که برکات آن برای ترویج علوم آل محمد (ص) ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم حوزه‌های علمیه و خصوصاً به علاقه مندان، شاگردان و مقلدین آن مرجع عالیقدر و همچنین به بیت مکرّم و داغدار آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha