چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از رسانه‌ها و صاحبان تریبون درخواست داریم که در بیان واقعیت‌های موجود انصاف را رعایت کنند و از هرگونه سیاه نمایی به شدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم جشنی که مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی‌ها و تحریم‌های معاندان این انقلاب و نظام در سال‌های اخیر بسیار شدید شده است، ولی شاهد تلاش‌های زیادی از سوی نظام برای برطرف کردن مشکلات و رونق تولید هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در بحث مشکلات موجود در کشور نمی‌توان به صورت یک‌طرفه یک گروه و یا فرد خاص را مقصر دانست، بخشی از مشکلات به مدیریت بد مسئولان بر می‌گردد که ریشه در بی تدبیری دارد، البته نباید این امر باعث نادیده گرفتن خدمات دولت و نظام در این سال‌ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: در هر کاری باید جانب احتیاط و منطق را گرفت، بنابراین همواره باید اعتدال داشته باشیم و از افراط و تفریط دوری کنیم. بنابراین از رسانه‌ها و صاحبان تریبون درخواست داریم که در بیان واقعیت‌های موجود انصاف را رعایت کنند و از هرگونه سیاه نمایی به شدت پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: متولیان دینی و فرهنگی کشور تلاش کنند که عِرق به دین، میهن، اعتماد به نفس و… در بین مردم به ویژه نسل‌های جوان تقویت شود.

در ادامه این مراسم، ماموستا سید فاروق حسینی، رئیس مرکز اسلامی شهرستان سقز نیز در سخنانی اظهار داشت: دشمنان در ۴ دهه اخیر رسماً نشان داده است که برای منزوی و حتی ساقط کردن نظام دست به هر توطئه و ترفند شیطانی می‌زند.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان سقز اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان از قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی بهره می‌برند باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی تلاش دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها را خنثی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha