یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حضور امام جمعه اهواز در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج)

نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع رزمندگان سبزپوش تیپ زرهی حضرت حجت (عج) حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع رزمندگان سبزپوش تیپ زرهی حضرت حجت (عج) حضور پیدا کرد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم عبدالعلی صفری، فرمانده با اشاره به اینکه تیپ زرهی حضرت حجت (عج) در رزمایش‌های مختلف به عنوان یگان اصلی مشغول فعالیت است، اظهار کرد: از نظر تجهیزات و امکانات در وضعیت مناسب قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه تیپ زرهی حضرت حجت (عج) در دفاع مقدس در ۱۷ عملیات شرکت داشته است، بیان کرد: حدود ۴۵۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده و بعد از دفاع مقدس در مأموریت‌های مختلف حضور داشته و ۴۵ جانباز و ۹ شهید در دفاع حرم داشته است.

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (عج) با اشاره به فعالیت‌های تیپ در زمینه امنیت پایدار، عنوان کرد: در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز شهید تقدیم کرده‌ایم. در خصوص محرومیت زدایی در زمینه جاده سازی و لایروبی نهرها مشغول فعالیت هستیم.

کشورهای مقاومت از این انقلاب در حال الگوگیری هستند

حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) هم با اشاره به اینکه تداوم انقلاب اسلامی ایران به برکت مردم عزیز و عنایات خاصه اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به اذعان بدخواهان، بهترین انقلاب در بین دیگر انقلاب‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بنا به فرمایش امام راحل به دیگر کشورها نیز صادر شده است، خاطرنشان کرد: کشورهای مقاومت از این انقلاب در حال الگوگیری هستند و علت موفقیت‌های آنها در برابر استکبار جهانی نیز همین امر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خلیلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    عالیه مرد بزرگ ان شاالله درصف شهدا قراربگیری البته باهم