یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و از بین رفتن نظام ستم شاهی باعث تجدید حیات قرآن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید محمد سادات، امروز در مراسم آغاز مسابقات قرآنی زندانیان زن استان کردستان که در کانون اصلاح و تربیت شهر سنندج به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به بشر ارزانی داشته است و داروی تمام دردهای بشریت در این داروخانه معنوی و کارخانه انسان سازی موجود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: قرآن از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار است که می‌تواند تأمین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه باشد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: قرآن صرفاً کتاب اخلاق و تربیت و معرفت نیست، بلکه بخش زیادی از قرآن حاوی آموزه‌های سیاسی و اجتماعی و مسائل مهمی همچون استقلال، آزادی و نفی طاغوت‌های زمانه و استکبار ستیزی می‌باشد.

حجت الاسلام سادات در ادامه افزود: قیام ملت ایران به جهت تجدید حیات قرآن و آموزه‌های قرآنی که به فراموشی سپرده شده بود، صورت گرفت و با اعتصام به قرآن کریم بود که ملت ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha