شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز بیش از هرزمان دیگری تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد، چراکه همیشه دشمن در کمین است که حقایق و نقاط قوت نظام را وارونه جلوه دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در یادواره شهید روحانی محمد هلال اسماعیل زاده تسوجی (شهید شاخص سال ۱۴۰۰) که در مسجد جامع شهر تسوج برگزار شد، با بیان اینکه در مقابل شهدا رسالت سنگینی برعهده داریم، اظهار داشت: انقلاب ثمره خون شهداست.

وی حضور همیشه در صحنه مردم و رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب و پیروزی‌های پی درپی انقلاب اسلامی ایران را با وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: خون شهدا در تداوم خط سرخ عاشورایی تا ابد جریان ساز است و در مسیر بالندگی و رشد و ترقی و تعالی همه جانبه، نظام اسلامی را درگذر از بحران‌ها و پیچ‌های تاریخی به سرمنزل مقصود رهنمون است.

وی، جهاد تبیین را یکی از تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در جهت مبارزه با تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم عنوان و بیان کرد: امروز جهاد تبیین یک ضرورت اجتناب ناپذیر در مسیر روشنگری و بصیرت افزایی برای آحاد جامعه می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اضافه کرد: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر صرفاً در تزئینات محیطی نورافشانی کوچه و خیابان خلاصه نمی‌شود، بلکه امروز بیش از هرزمان دیگری تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد، چراکه همیشه دشمن در کمین است که حقایق و نقاط قوت نظام را وارونه جلوه دهد، بنابراین یکی از وظایف و رسالت‌های مهم ما جهاد روشنگری و تبیین دستاوردهای همه جانبه نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

امام جمعه تبریز، تبیین و روشنگری ایثارگری‌های آحاد ملت و تبیین سیره و منش شهدا انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس و شهدای جهاد مقاومت را یکی از الزامات دیگر جهاد تبیین دانست و بر اهمیت برگزاری یادواره‌ای شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های شهدا یعنی مادران و پدران همسران و فرزندان شهدا تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بیان کرد: علیرغم دشمنی‌های پی‌درپی دشمنان انقلاب اسلامی از همان ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی که با سناریوهای مختلف از قبیل انفجار حزب جمهوری و ترور و جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی و تهدیدات و نرم به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران مسیر شتابان پیروزی‌های پی‌درپی را می‌پیماید.

وی همچنین تبیین اندیشه و فرهنگ مقاومت را یکی از الزامات دیگر جهاد تبیین در جامعه خواند و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد اندیشه و فرهنگ مقاومت است و این شهید والامقام و سایر شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافعان حرم ثابت کردند که می‌توان در برابر ابهت پوشالی ارتش ۶۰ ساله اسرائیل غاصب ایستادگی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha