دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسانه‌ها باید منتقد و مطالبه گر باشند، البته انتقادها و مطالبات از روی دلسوزی و برای اصلاح امور صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار گردید، اظهار داشت: همواره از رسانه‌ها خواسته می‌شود که در مسیر جریان‌های سیاسی قرار نگیرد، زیرا رسانه‌ای که صرفاً نگاه سیاسی داشته باشد نمی‌تواند در بیان مشکلات عامه مردم ایفای نقش کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از سوی دیگران رسانه‌ها برای کار خود یک معیار دارند و آن معیار اطلاع رسانی دقیق و مطالبه گرانه است؛ بی گمان رسانه‌هایی که در خط انقلاب و نظام هستند دغدغه بیشتری برای رفع مشکلات کشور و جامعه دارند.

استاد حوزه ادامه داد: اولین و اصلی ترین ویژگی یک رسانه یا روزنامه نگار داشتن صداقت است؛ زمانی که صداقت نصب العین فرد رسانه‌ای باشد حقایق بهتر و درست تر بیان می‌شود و این خود در حل مشکلات نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: برخی رسانه‌ها در مسیر پررنگ کردن مشکلات و به اصطلاح سیاه نمایی حرکت می‌کنند که این کار باعث می‌شود ارزش آن رسانه کاهش پیدا کند و صداقت رنگ ببازد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: امروز جامعه به شدت نیازمند امید و امیدواری است,؛ رسانه‌ها می‌توانند روحیه امید در اجتماع را زنده کنند، البته این کار نباید ما را از بیان مشکلات غافل کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه بیان حقایق ابتدایی‌ترین کار رسانه هاست، اظهار کرد: رسانه‌ها باید منتقد و مطالبه گر باشند، البته انتقادها و مطالبات از روی دلسوزی و برای اصلاح امور صورت بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha