شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم

حوزه/ سرگرد دستجردی بیش از ۲۹۰۰۰ پرونده اختلافات و نزاع ها را در طول دو سال اخیر و در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان قم منجر به مصالحه دانست و گفت: این امر به کاهش پرونده‌های موجود در دادگاه‌های استان کمک شایانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرگرد دستجردی رئیس مرکز مشاوره و مددکاری آرامش فرماندهی انتظامی استان قم در حاشیه بازدید آیت الله اعرافی از این ستاد گفت: از سال ۱۳۷۹ و با توجه به نگاه جامعه در نهاد نیروی انتظامی که اصلی ترین سازمان مواجهه با آسیب‌های اجتماعی می‌باشد، بخش مشاوره راه اندازی شده است.

وی افزود: این بخش با تلاش برای کاهش جرایم کیفری و با ارائه مشاوره بر محور سبک زندگی اسلامی ایرانی در پی ایفای نقش ترمیمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده است.

دستجردی خاطرنشان کرد: تمام خدمات مشاوره‌ای که از سوی پلیس ارائه می‌گردد به صورت رایگان می‌باشد؛ بیش از ۳۵۰۰۰ پرونده مشاوره را در سطح استان قم در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ داشته ایم.

وی بیش از ۲۹۰۰۰ پرونده از ۳۵۰۰۰ پرونده را منجر به مصالحه دانست و گفت: این امر به کاهش پرونده‌های موجود در دادگاه‌های استان کمک شایانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha