دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
راهپیمایی خودرویی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و قرمز شدن بسیاری از شهرستان‌های استان بوشهر راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن به صورت خودرویی پیمایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت دهه فجر به جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و قرمز شدن بسیاری از شهرستان‌های استان بوشهر راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن به صورت خودرویی پیمایی برگزار خواهد شد.

وی ساعت برگزاری این راهپیمایی در بوشهر را ۹ صبح را از گلزار شهدای خوشنام پارک شغاب عنوان کرد و اظهار داشت: این راهپیمایی خودرویی تا مصلی جمعه ادامه دارد.

حجت الاسلام جمالی از برگزاری تجمع در مصلی جمعه بوشهر در پایان خودروپیمایی خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر سخنران این اجتماع را حجت‌الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: نورافشانی و ندای الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن رأس ساعت ۲۱ همزمان و هم صدا با ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha