دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار "نیروهای مسلح" با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه آمادگی در برابر دشمن طاغوت وظیفه همه اقشار است، تصریح کرد: مخاطب ایجاد آمادگی در آیات و روایات تنها نیروهای مسلح نیست بلکه تمامی آحاد جامعه این تکلیف را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امروز در دیدار نیروهای مسلح همزمان با دهه فجر در مصلای امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: امت اسلامی ایران به رهبری امام توانستند طاغوت تا بن دندان مسلح را بیرون کنند.

وی با اشاره به اینکه همچون طاغوت بیرون باید بتوان هوای نفس را نیز از درون خودمان بیرون کنیم، بیان کرد: باید وجودمان را از طاغوت درون پاک و خالی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اما در عرصه اقتصادی مشکل داریم چراکه فرعون درون را نتوانستیم رام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه ماه رجب بستر را فراهم کند تا بتوان فرعون درون را از وجودمان پاک و بیرون کنیم، افزود: برای راهیابی به مقام قرب الهی حتماً باید راهنمایی باشد که آن وجود امام عصر (عج) است.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه قرآنی «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ»، ادامه داد: همراهی با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) امکان پذیر نیست مگر اینکه خودمان را پاک کنیم.

وی گفت: مأموریت اصلی استکبار جهانی و زورگویان عالم نبرد سخت بر کشورها برای تسلط بر منابع مالی و انسانی کشورها است و برای تحقق این امر از نیروهای نظامی خود استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه آمادگی در برابر دشمن طاغوت وظیفه همه اقشار است، تصریح کرد: مخاطب ایجاد آمادگی در آیات و روایات تنها نیروهای مسلح نیست بلکه تمامی آحاد جامعه این تکلیف را برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در برابر دشمنی که همواره چنگ و دندان نشان می‌دهد باید شاخ و شانه‌های آنها را شکست، افزود: از جمله مصادیق ایجاد آمادگی می‌توان به بُعد "معنوی"، "هوشیاری و بصیرت" و "امکانات و تجهیزات نظامی" اشاره کرد.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: تمام ابر قدرت‌های عالم دست به دست هم داده‌اند اما در برابر انقلاب اسلامی ایران ناموفق بوده‌اند و هر کجا که پا گذاشتند، محور مقاومت امیدشان را به ناامیدی تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: فضایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی می سازنند نباید دل جوانان را خالی کند بلکه باید برای جوانان و نسل فعلی روشنگری و تبیین کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha